esmaspäev, 13. mai 2013

Tagasi tegudele


Hankisin endale prantsuse keele grammatika t66raamatu. Nyyd tunnen ennast j2lle nagu koolilaps, yle pika-pika aja. Mu aju on vist liiga palju puhkust saanud ja tahab natuke koormust. Oota sa vaid, siit me tuleme. Eile ja t2na lahendasin seda 6hinal ja siiamaani (teine p2ev juba) pole 2ra tydinenud. Whippee.

N2dalavahetusel oli maja rahvast t2is, R-il vend ja 6de ja 6e pere kylas. V2hemalt said nad kogu seda ruumi kasutada. R-i pisike 6elaps nuttis hommik otsa, mina aga magasin rahulikult kymneni. Vahepeal paotas A mu toa ust, et kes siiiin on, aga ma k2ratasin, et magan ja tehku s22red.
Eile vaatasin sellise filmi nagu "Place Beyond the Pines" 2ra. Eestis pidi ta mingi hoopis teise nime all linastuma, mis mul praegu meelde ei tule. Draama oli, ja natuke liiga pikk, aga yldjoontes hea, sest ta l2ks mulle korda. V2lja arvatud Ryan Goslingu surm, mille peale kehitasin 6lgu, sest ta ei meeldi mulle eriti. Bradley Cooperil, kes ta maha oli lasknud,  hakkasid aga seepeale syymepiinad ning nende ymber siis ylej22nud trall k2is.
Kino, kus ma k2isin, oli kohalik, minu kodule suht l2hedal ja natuke odavam ka kui kesklinna omad. Hehee, m2letan, kui ma veel oma v2ikelinnakese kinohindade yle kurtsin...siin on need lihtsalt kaks korda kallimad! Laup2eval kesklinnas k2isin kahte yhe hinnaga vaatamas, nagu ma ikka teen, ainult et need t6prad seisid "Star Treki" saali ukse peal ja tahtsid uuesti piletit n2ha. Mul seda polnud. Sellepeale kysis neiu, kas ma tean, kus mu istekoht on, ja ma marssisin suvalise vaba koha poole, mida polnudki nii kerge leida, sest saal oli t2is. T2iesti paranoilised ikka.

Nyyd lubasin, et teen kinosk2imisega l6pu, seni kuni endale l6puks ometi arvuti olen ostnud.

V2ike C viskab ikka kildu. Ma ytlesin talle, et ta oma pidzhaama selga paneks.
C (kuidagi v6idukalt): "I'm a Barbie girl, in the Barbie world!" ja hakkas muretult ennast riietama.
Okei siis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar