neljapäev, 30. mai 2013

Great Gatsby...more like Boring Gatsby


Kuna arvuti siiski hankisin, on mul jälle luba kinos käia. Tõele au andes olen netist ka viimasel ajal üht-teist vaadanud, aga kinoelamus on ikka parim. Sinna mu palk läheb, jah.

"Great Gatsby't" tahtsin juba ammu näha. Ammmu! Sest selle treiler oli nii mõjuv. Siis kuulsin, et ei ole väga hea film, aga tahtsin ikka oma silmaga üle vaadata. Oh jumal. Mitte et ei olnuks hea olnud: see oli isegi valusalt halb film. Ma mingil hetkel tahtsin magama jääda, seadsin ennast mugavalt sisse ja panin jaki pea alla; päris mitmel hetkel tahtsin üldse välja kõndida. Mingi tüüp kõndis ka ja tagasi ei tulnud. Tobey Maguire kandis kogu aeg eriti lollakat ilmet, tahtsin talle kõrvakiilu anda... ja mul ei ole tema vastu üldiselt mitte midagi. Carey Mulligan ei ole piisavalt ilus, et kõigi poolt ihaldatud kaunitari mängida... sorrivaan, noh. Režissööril oli valikus kuuldavasti näiteks Natalie Portman olnud, hallooo. Võtnud tolle siis. Või kelle iganes.
Raamatut ma lugenud ei ole, aga arvatavasti on nii mõnedki põhjused, miks film mulle nii vastukarva oli, juba raamatus süü. Näiteks kuidas Leonardo Gatsbyna pidevalt "old sport" ütles. Sellest saaks täiesti talutava joomismängu teha, et shot iga korra peale, kui ta kellelegi jälle kuradi OLD SPORT ütleb. Terve seltskond oleks lühikese ajaga laua alla joodud.
Ma lähen praegu ka nii vihaseks, kui ma sellele filmile mõtlen :D et parem ei lase edasi. Lihtsalt tahan kellelegi heateo teha ning seda filmi ebasoovitada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar