reede, 10. mai 2013

Je t'adore


T2na tuulisel ja vihmasel hommikul t6mbasin jalga saapad ja selga oma talvemantli. Lapsed l2ksid kooli yldse ilma jopedeta. Eriline kylmavares olen ikka...aga seda olen ma alati olnud. Ma olen soojalembene loom.
A keksis muidugi hommikul mu saabastega ringi, t2pselt nii, nagu ta alati oma ema kingi jalga proovib ja n2dal tagasi Mirjami t66kingi proovis.

Rallisin koristada, siis ruttu Tiinaga skaipima. Uskumatult hea oli tema h22lt yle v2ga-v2ga pika aja kuulda. Sai sydant puistatud k6vasti. Mu syda on nyyd t2itsa 2ra puistatud. Kalli-kalli, Tiina!
Kui maja puhas, rallisin syya ja ruttu v2lja, t2na vist enam rohkem ei saa, olen 6htul j2lle lapsi hoidma broneeritud.

Paar n2dalat tagasi 6petasin lastele prantsuse keeles ytlema "Je t'adore".
"K6lab nagu shut the door," ytles B. Korrutasin seda natuke endamisi; kusjuures k6lab jah. T2ielik segadus v6ib sellisest asjast tulla: oletame n2iteks, et on yks prantsuse-inglise segapaar. Mees ytleb naisele: "Je t'adore!", naine aga vihastab ja karjub: "No, you shut the door!" Ja siis nad l2hevad tylli ja karjuvad pool 6htut, ainult sellep2rast, et keegi kellelegi ytles, ta armastab teda.
Poleks esimene kord.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar