esmaspäev, 20. mai 2013

66vastav


Kuskil miskit toimub, eestlased...
Nii laup2eval kui pyhap2eval juhtusin siin eesti keelt kuulma. Alati on r22kijateks kamp tydrukuid, eesti meestele pole veel peale juhtunud. T6en2oliselt k2ivad nemad ringi yksinda nagu mina ja keegi ei tea, kes nad on, sala-eestlased yhes6naga.

Metroos on aga reklaam: Vaheta oma nutitelefone sama tihti nagu ronge! Tutvu meie uue paketiga...
Mina vaatan seda ja m6tlen: Aga milleks? Milleks seda vaja on?? Eriti lollakas suhtumine ikka, vahetada vahetamise p2rast, a la et kui uus iPhone v2ljas on, keegi sind jumala eest vana mudeliga ei n2eks.

Tate Moderni poes sattusin hoogu. Liiga raske oli seal ennast peatada, sain Picasso eluloo (mis mind kuigiv6rd ei huvita, nii palju kui ma tean, oli ta ylbe douche, mind huvitavad sees olevad pildid) ja m6ned postkaardid, mille hiljem pildiraamidesse panin. Siis lehitsesin mingeid moefotode kogumikke (eesti Carmenid ja Karmenid k6ik sees) ja yle m6istuse posh'e ajakirju, millest ma varem kuulnudki polnud, aga vedasin ennast l6puks v2ev6imuga minema, sest... mis sul on vaja osta, Anne-Mai? Arvuti!


See peab olema k6ige 66vastavam skulptuur, mida ma elus n2inud olen



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar