teisipäev, 7. mai 2013

Cheating cheetah


S6itsime lastega taksos. B kysis, kes on k6ige kiirem loom. Ma vastu, et gepard.
"Ei, see ei saa kohe kuidagi gepard olla."
"Miks mitte?"
"K6ik teavad, et cheetah always cheats. Seega tema tulemused ei loe!" ytles B, sinised silmas peas s2ramas, blond juuketukk pysti ja hambad suus nagu rehapulgad - neid kukub v2lja nagu sygisel 6unu puust. Igatahes on ta vahva, ja cheativat cheetah't itsitasin ma tykk aega. Taksojuht arvatavasti m6tles, et Oh God, sest parajasti siis hakkas A avatud aknast suvalistele m66dujatele h6ikama: "Hei, Michael!" v6i "Jane, mind m2letad??" Poisid muidugi naersid end ribadeks.
Aga j2llegi tuletas B selleg mulle eelmise pere Andret meelde, kes kunagi m2rkis, et gepard parem vaadaku ette, kui ta m66da t2navat traavib, sest muidu saab ta kiiruse yletamise eest trahvi. See "Cheetah gets a fine" v6tab mul siiamaani suu muigele.

Keegi kysis, kas ma olen Venemaalt p2rit, puhtalt v2limuse p6hjal. Seda ma siis saan oma suvise riietuse, k6rgete kingade ja lyhikeste pykste eest. M6tlesin pahaselt, et hakka v6i rohkem riideid selga panema...

Hm, piinlik tunnistada ja Minn juba m6nitas mind selle eest, aga tolle l22ge veini j6in ikkagi 2ra. Seisis natuke kylmas ja l2ks lupsti! alla.
Jooma v6tab see elu.
Muide Minnile ytlesin reede hommikul mitte hommikust, vaid morning

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar