laupäev, 11. mai 2013

#~#~#


Hommikul kell 6 avasin silmad, millegip2rast teadsin kohe, et ma polnud 6htul 2ratuskella pannud, ja t6usin voodist, et seda teha. Siis meenus, et t2na on ju LAUP2EV. T2iuslik hetk. Vajusin 6ndsalt tagasi voodisse ja lesisin kella kymneni.


M2ki t66taja ytles mulle: "Mulle meeldib su rahakott. It's pretty in pink!"
Ja mulle meeldib teie 6unapirukas.

L6puks ometi olen siin riigis ametlikult olemas, sain nimelt oma National Insurance Numberi k2tte. Ma eksisteerin. "Ma ei suuda uskuda, et sul seda varem polnud," ytles R. Mul polnud seda varem ju vaja. Mina j2lle ei suuda uskuda, et m6nel p2eval n2dalas n2evad tema ja ta mees oma lapsi ainult pool tundi hommikul, ja ongi k6ik. Eriti H. Muidugi on vastutusrikka t66koha puhul pikad p2evad v2ltimatud, aga niimoodi..sul nagu on lapsed ja ei ole ka. Nagu poole kohaga isa.

H k6ndis hommikul kahe veiniklaasiga alla. A kysis, mis ta nendega veel tegi (ei leidu asja, mida lapsed ei m2rkaks).
"No tead, p2rast pikka p2eva hilja 6htul koju j6udes tahan ma klaasi veini," ytles H.
"Aga miks sul kaks klaasi on?"
"Yks on eilsest ja yks yleeilsest. Kas see rahuldab su uudishimu?"
Mina tahtsin kangesti k6hatada ja sinna vahele 6elda "Joodik!", aga ei saa ju teha sellist asja :D

Delfist aga lugesin, et inimesed kogusid 38000 allkirja homoabielude vastu. Nii palju energiat kulutada ainult millegi vihkamiseks...see on kurb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar