reede, 17. mai 2013

DJ


"Ohjee, n2dalavahetus on kohe ukse ees," ytlesin ma C-le.
"N2dalavahetus on parim," n6ustus ta, "sest siis ei ole sind. Sa oled k6ige bossy'm lapsehoidja, kes mul kunagi olnud on."
Jaa, ma armastan sind ka.

Lapsed said Twisteri m2ngu, ja ega nyyd eriti muud siin majas ei m2ngita. Millegip2rast pyyavad k6ik kogu aeg oma k2ed-jalad nii s2ttida, et mulle otsa kukkuda...t6en2oliselt kokkusattumus.

Mul on telefonihelinaks Inese "Kustutame vead", ja alati, kui lapsed seda kuulevad, l2hevad nad p66rdesse, sest eesti keel k6lab liiga naljakalt. Siis nad lasevad mul seda laulda ja ise teevad trikke juurde. Eile sisustasime kuskil tund aega nii, et nemad l2ksin yle koridori vanemate tuppa ja mina ootasin nende toas, ja kui nad hyydsid: "L2ks!", siis hakkasin laulma ja nemad tulid j2rjest joostes teisest toast ja igayks tegi mingi triki. P2rast kymnendat korda andsin alla, t6in telefoni ja lasin m2rguande pealt laulu sealt. Hindamatu vaatepilt, kui C joostes tuleb ja kohale j6udes kukerpalli teeb, ja j2rgneb B, kelle firmam2rgiks on alati see v6idukas libisemine, mida 2sja skoorinud jalgpallur teeb.
P2rast muidugi k6igil kummitas "kustutame..."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar