neljapäev, 6. märts 2014

Plaan peab olema

Mind teeb nii rõõmsaks, kui Andre ütleb mulle millegi eest aitäh - sedavõrd harv on see sõna tema suust. Või kui ta sööb apelsini ja viib oma õele viilu. Täna hakkas ta ratastega sõitma minema ning ta sõber juba ootas eestoas. "Kas tahad mu xBoxiga mängida?" küsis ta Annielt.
Jaaaaaaaa!
"No davai, mine siis üles."
Annie jooksis üles ja mina ütlesin Andrele, et küll ta on kena. "Ah, ma tegin seda selleks, et salaja mahlajäätist võtta," ütles ta, võttis külmikust jäätise ja jooksis minema. Üleval toas kaebas Annie, et ta ei saa mängu sisse.
On tüübid.

Ja ükskord, kui neid isa juurest peale korjasime, jagasid nad omavahel Tic Taci pakki ning vaidlesid, kellele palju kuulub.
"Minul tuli üldse mõte, et see köögist pihta panna," ütles Andre. "Mina teesklesin, et seon oma kingapaela, ja tegin sulle katet."
"Jaa, aga minu mõte oli terve pakk võtta, mitte paar tükki, nagu sa käskisid."
Tüübid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar