laupäev, 15. märts 2014

Aidake!

Kõndisime koolist koju ja meie kõrval läks üks isa oma pisikese, võib-olla kahepoolese või kolmese tütrega. Üks hetk pööras tüdruk ümber ja küsis minult: "Miks sa oma jalgadega seda häält teed?"
Mul on nimelt kontsaga saapad.
"Ole tasa," keelas isa oma tütart. 
"Ole tasa, ära tee seda häält!" hakkas tüdruk röökima. Annalyse mu kõrval naeris hüsteeriliselt ja mul oli suht imelik. Pisike tüdruk muudkui vibutas oma näppu ja hüüdis mulle: "Lõpeta ära!"
Meil oli terve tee sama, kuna nad elavad meie vastasmajas. Tüdruk hakkas juba kurtma, et me jälitame neid, enne kui jõudsime oma koju põgeneda. Nüüd ma natuke kardan iga kord välja minnes, et me kohtame neid uuesti. Appi.

Olen viimastel päevadel isegi aktiivne olnud. Käisin ühel hommikupoolikul rattaga sõitmas ja õhtul tahtis Annie uuesti minna, nii et mis mul üle jäi. Kahe päeva jooksul kokku kolm korda - tundsin end nagu üks neist sportlikest inimestest.
Ja eile käisime sulgpalli mängimas. Andrel oli peale kooli mingi turniir, nii et me ei saanud välja minna (tal ei ole võtit) ja mina juba mõtlesin, et tuleb laisk reede õhtu. Aga mitte Anniega. Mida ta tahab, seda ta ka saab. Helistas oma emale ja ema käskis meil lihtsalt silt ukse peale panna.


Kui me kõigepealt parki läksime, olime jube kobad, aga vahetasime pargimuru oma majaesise vastu, kus on kruus, ja seal olime juba täiesti normaalsed. (Pluss kamp teismelisi ei vaadanud pealt.) Nüüd on meil kindel plaan järgmisel nädalal sulgpalliproffideks saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar