teisipäev, 18. märts 2014

Evolutsioon

Annie selle nädala kodutöö on evolutsiooni kohta ning eile koolist tulles rääkis ta mulle sellest kõik. Kuidas Maa tekkis ja kui palju see kõik aega võttis ning kuidas meie esivanemad on kalad. Ta oli nii elevil ja muudkui korrutas: "See on nii huvitav!" On ju, tõesti? Kooliajal ma vihkasin bioloogiat - ainus, mida see õpetas, oli meeletult pikkade spikrite kirjutamine - ning kui keegi ütles, et talle bioloogia meeldib, arvasin alati, et ta teeb nalja. Aga nüüd, kui olen omal käel evolutsiooniteemalisi raamatuid lugenud, siis on see kaasahaarav. Sest see on kõik, mis üldse olemas on, see puudutab ja selgitab kõike.


Kui olime inimeste ja ahvide võrdlemise lõpetanud, läksime maja ette sulgpalli mängima, Annie lõi palli ("Kuus!") ja lisas pealtnäha seosetult: "Evolutsioon on nii huvitav!"
Saime rekordiks üheksateist. Jeps! Oli plaan ka täna minna, aga nüüd sajab ja on kõva tuul, nii et ma ei teagi. Juba jalgrattatiirul käies tibutas kergelt. 
Iirlasest naabrimees tuli meie mängides vahepeal uksele ja kutsus meid sisse vaatama, kuidas ta oma uksed üle on värvinud. Ma ei imestaks, kui ta varsti tuleks ja meie omad ette võtaks, sest ta aitab alati host-ema kõiges. Kui ma emale ütlesin, et oodaku parem kihlasõrmust, ta ehmatas ja ütles, et see ei ole isegi mitte naljakas. Aga oodaku ainult.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar