reede, 28. märts 2014

Nuuks

Mängisime Anniega sulgpalli nagu alati ja ma karjusin talle, et ta kõrgele lööks. "High!"
Annie lõi ikka otse maha. "High!" kordasin ma palli maast korjates.
"Oh, I thought you said "die!"" ütles ta muretult. Ma hakkasin selle peale nii naerma, et ülejäänud mäng oli pmst rikutud. 

Host-ema tuli koju ja hakkas kohe minu jaoks ühte trinidadi magustoitu tegema, et ma saaks natuke koju kaasa viia. Mirjam on seda maitsnud, see on superhea. Lisaks tegi ta rummikooki, seda kõike ilma, et oleks ise jõudnud veel õhtustki süüa. "Mida ma kõike Anna jaoks ei tee," ütles ta ise. Lõpuks sokutas ta mulle paar trinidadi maiust, "et sul lennujaamas midagi süüa oleks". Nii armas... Ja täna hommikul kinkis mulle lahkumise puhul käekoti.
Kui ta oli söönud, jätsime lapsed vanaema hoolde ja läksime välja. Ema oli plaaninud, et läheme laupäeval, aga selleks ajaks olen paraku juba Eestis. Käisime tavalises baaris, kus emal on lemmik-baarimees, ja Carlos pidi temalt küsima, kas ta on vallaline (mina olen alati araks löönud), kuid tüüp tegi meile tünga ega olnud eile üldse tööl. Kuidas ta võis?? Läksime välja ööklubi juurde ("Mida KÕIKE ma Anna heaks ei tee," lõdises ema), aga see oli neljapäeval suletud. Aga oligi hea, sest karaokebaar, kuhu me lõpuks omadega jõudsime, oli tegelikult väga lahe. Seal oli mingi sünnipäevaseltskond, kes järgemööda laulis, ja nende seas oli nii hulle kui ka eriti hea häälega tegelasi, kes oleks võinud lauljad olla. Me keegi ise laulma minna ei julgenud, aga laulsime ja tantsisime kohapealt kaasa. Ma pole elus nii palju kokteile joonud kui eile, mille ema ja Carlos vist meelega korraldasid, sest nad kogu aeg naersid mu tantsimist ja tegid pilte ning filmisid. Ma ei imestaks, kui varsti youtube videosüüdistusi täis oleks.
Kõrvalistuv tüüp rääkis mulle pikalt-laialt oma tööst ning mul oli natuke ebamugav, sest Carlos oli meile joogid ostnud ja ma tundsin ta pilke endal. Nagu ma poleks tohtinud kellegi teisega rääkida. Sellepärast ongi jookide ostmine üks kahtlane teema ja parem on seda alati ise teha. 
Siis leidsin pilkkontakti ühe karaoketüübiga, kes sõbraga kahekesi laulis. Nad olid üpris kehvad, aga see tüüp olin lihtsalt nii kuum! Ta tuli poole laulu pealt põrandalt ära mind kallistama ja oma kehva laulmise pärast vabandama. 
"Sellised noored kiitsakad tüübid panevad mind alati One Directionile mõtlema," ütlesin emale, "aga ta on tõesti kümme." Ema nõustus.
Järgmise laulu ajal sirutas tüüp oma käsi minu poole nagu rokkstaar. Natuke enne lahkumist avastasin, et tüübil on tüdruk, kellega ta laulmise vahepeal suudles. Tropp. Kui me lahkusime, läks ema tüübi juurde ja sai temalt põsemusi ja kalli. Pärast seda oli ta hirmus üleolev. Tüüp oli vist minustki noorem! On cougar.

Igatahes, keegi võiks aidata mul pakkida. Keegi?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar