esmaspäev, 6. juuni 2022

Instagramilaps vs tavaline mudel

Mees saatis mulle mingi Instagrami video, kus üks trenniemme tegi planku ja tema viiekuune beebi, kes tal kõrval lesis, ka planku tõusis.

"Tugev nagu emme!" oli lookese allkirjaks.

Pff, mõtlesin mina. Mingi pugeja instagramilaps. Ja viiekuuselt? Tavalised lapsed ei käitu nii.

Juhuslikult sai mees ka minu planku tegema, et mu seljalihaseid tugevdada... et mu pepuvalu lõpuks tagandada.

Kaur lesis hommikul oma tekil; läksin siis tema kõrvale planku tegema. Kaur püüdis sel ajal end keerata ja just minu poole, aga ei saanud edasi, sest ma plankisin ees. Nördinult pistis ta nutma.

Kui minut täis sai ja ma kergendusega ja "Aahhh!" öeldes pikali viskasin, heitis Kaur mulle järjekordselt pilgu ja hakkas taas nutma. Miks ma teen mingeid imelikke hääli siin...ei, nii ei sobi!

Nii et päris instagramilaps mul pole. Aga kaks eri jonnihoogu minuti jooksul on ka saavutus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar