esmaspäev, 15. veebruar 2016

Key & Peele

Sain eelmisel sügisel küll lahti oma 9gag-i sõltuvusest, aga see-eest raiskan kogu oma aja ära hoopis Youtube'is. Mulle meeldib Saturday Night Live, mulle meeldib Amy Schumer, mulle meeldib CollegeHumor. Ja nüüd avastasin kahjuks veel ühe sketšisarja: Key & Peele. Seal on juba tõeliseid pärle!

Seda sarja tegid kaks sellist tegelast nagu Keegan-Michael Key ja Jordan Peele. Mõlemad on mulle tegelikult tuttavad sellisest kunagisest sketšisarjast nagu MADTV, mis oli ka päris hea. Aga kahekesi on nad veel hulga paremad. Geniaalsed.
Minu praegune lemmik on sketš nimega Substitute teacher:


Ahahahaaaa, lihtsalt hindamatu. Ma olen seda kümme korda vaadanud! 

If one of y'all says some silly ass name, this whole class is gonna feel my wrath!
You done messed up, A-A-Ron!

Keegan-Michael Key on mu uus kuulsusest lemmikmees, tõugates sellelt kohalt Seth MacFarlane'i. Ta on niiiii kuum. Ja andekas.

Juba eos kuum

Woop woop!

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Natuke meenutab Nigel Barkerit :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ahjaa, vist tõesti. Aga Keegan lööb just oma sarmi ja andekusega :D

      Kustuta