kolmapäev, 29. juuli 2015

"Sipelgamees" - kummaline valik, aga mitte kõige halvem

Järjekordselt kinonälg, järjekordselt vaja midagi valida. Õudukaid nagu väga ei taha - mitte kartmise, vaid madala IMDb hinde pärast (Samal põhjusel jäi vaatamata ka "Pikslid". Kuigi endale nagunii antud lubadus, et kinos enam ühtegi Adam Sandlerit sisaldavat filmi ei vaata. Säästab närvirakke).

Nii jäi sõelale "Sipelgamees". Selle treilerit nähes olin ükskord enne naernud ja märkinud, kui ajuvaba idee. Sipelgas-superkangelane, mida veel? Ja ma nagunii vihkan superkangelaste-filme ning ei suhestu kogu selle subkultuuriga üldse.
Kaalukausiks sai  Sipelgameest kehastanud Paul Rudd. Ta on lihtsalt selline mõnusake. Natuke nohiklik, natuke äge. Kohe tuleb meelde ta soeng "Ankrumehes". Ning filmis "See on 40" oli ta ka päris hea.

Ja nagu tuleb välja, võib ta ka superkangelast mängida. Natuke ebatõenäolist, aga see on ka filmi sisse kirjutatud. Ta pidigi selline natuke äpu olema. Kuigi ta oli murdvaras, kes filmi algul ühte majja sisse murdis. Siis oli ta küll päris osav ega näinud mustas ka mitte kõige halvem välja.

 
Kas panna Sipelgamehe ülikond selga või mitte? (Spoiler alert: paneb küll)

Michael Douglas Sipelgamehe taga olnud teadlase rollis oli ka võrratu. 

Ja naerda sai päris palju. Ma olin enne lugenud kriitikat, et liiga palju huumorit, aga minu jaoks oli täpselt parasjagu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar