reede, 24. juuli 2015

Ja sellepärast ongi Muse parim live-bänd

Sõitsin bussis Tartust Viljandi ja kuulasin Youtube'ist muusikat. Maroon 5 olen jälle tihedamalt nautima hakanud. See tuletab mulle mu teismeliseiga meelde. Jah, nad on raadiopop, aga selline korralik pop. Uhkelt mainstream ja hästi produtseeritud, kuulatav ja tantsitav. "Animals" näiteks on väga hea lugu.

Siis aga sattusin ühele Muse'i live-esinemisele. Nad on valitud maailma parimaks live-bändiks ning seda salvestist kuuldes ma absoluutselt ei imestanud ka. Kahjuks pole mul endal olnud õnnelikku juhust Muse'i kontserdil kuulda, aga see on mu nimekirjas: asjad, mis tuleks kindlasti ära teha.


Tegu on mu suurima lemmikuga bändilt: "Undisclosed Desires".
Matt Bellamy hääl on ka otse lauldes sume ja sügav, isegi kui ta samal ajal ringi jalutab ja fännidele käteplakse jagab.

Vaimustav...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar