laupäev, 13. juuni 2015

Plaanid, plaanid

Juuni hakkab vaikselt ilmet võtma. Teisipäeval tuleb mulle külla Tiina, mis on täiuslik, sest saame ühtlasi ka tema sünnipäeva tähistada. Kahekümnendal on Tiina lõpetamine Tallinnas, kahekümne esimesel saame kogu perega Tartus kokku, et tähistada isa sünnipäeva, ning jaanipäevaks sõidab Viljandisse Liis. Olen jaanipäeval küll tööl, aga ainult kella neljani, mis põhimõtteliselt võrdub vaba õhtuga. Ja küll me siit mõne lõkke juba leiame.

Lisaks tuli emal suurepärane mõte hüpata juuni lõpus läbi Pärnu hansapäevadelt ning Liisul mõte jäädagi juuli algul paariks päevaks Pärnu. Kõlab hästi...


Lugesin ühel õhtul Ralfi filmiblogi, kus suurem osa arvustatud filmidest tunduvad olevat õudukad. Jumal tänatud, et ma mõnda neist veel vaatama ei hakanud, sest juba arvustuste lugemisest nägin samal öösel õudusunenägu. On ikka mõnel närvikava... 
Unenäos traageldas ringi üks kummitus ning ma mäletan, et ühel hetkel tuli mulle läbi une meelde, ma ei usu ju kummitustesse. Siis tekkis hetk, kus ma võitlesin une reaalsusega, kus ilmselgelt oli kummitus olemas, lõpuks andsin alla ja püüdsin teda noaga hakkida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar