esmaspäev, 22. juuni 2015

Oh my Lorde

Ma olen täiesti vaimustuses Lorde'ist. Alati, kui ma bussiga sõidan, kuulan ma teda Youtube'is. Viis, kuidas ta laulab, on nii erinev. Kuidagi salapärane ja mõjuv. Ja ta kirjutab oma laule ise! Ja ta on ainult 18.

Milline enesekindlus, võtta endale esinejanimeks Lorde. Ma lugesin Wikipediast, et ta on haaratud aristokraatiast ja tahtis olla Lord, millele lisas lõppu e, et oleks selge, tegu on naisega. Aga minu jaoks seostub see nimi üldse jumalaga, ta nagu kuulutaks end jumalaks maa peal.


Mu lemmikud on Buzzcut Season:


Tennis Court:



"Tennis Courti" video on lihtsalt geniaalne. Lorde vaatab kogu aja kaadrisse ega laula üldse kaasa, välja arvatud sõna yeah.

Because I'm doing this for the thrill of it, killin' it
Never not chasing a million things I want

Eile, kui Toomemäel tenniseväljaku juurest mööda jalutasime, hakkasin automaatselt ümisema:
Let's go down to the tennis court, and talk it up like yeah

"Aha!" ütles Liis. "Keegi on Lorde'i kuulanud."


Yellow Flicker Beat:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar