kolmapäev, 1. veebruar 2023

Juhheii

Tegin kooli teooriaeksami ära! Juhhuu! Mul on nii hea meel, sest mul juba ammu oli vaja mingit eduelamust autokooliga seoses.

Hankisin Liikluslabi paketi - sama leht, mille kaudu eelmisel suvel tutvusin teooriamaterjaliga. Siis aegus mul pakett enne ära, kui harjutustestideni jõudnud oleksin. Nüüd siis jätsin õppematerjali osa seal lehel targu vahele, kuna olin just läbinud ju ka oma autokooli teoorialoengud, ja hakkasin kohe teste tegema. Iga teema kokkuvõtvad testid, kontrolltööd, ja siis proovieksamid. Paari päevaga jõudsin kõik muud testid tehtud, sest suur tuhin oli sees, ja hakkasin eile õhtul proovieksameid tegema. Eriti hea, kuna meie kooli teooriaeksam ongi selsamal lehel, ainult sisse tuleb logida kooli poolt antud koodiga, mitte oma kasutaja alt. Aga ülihea harjutada just samas keskkonnas sarnaste küsimustega.

Ja märkasin, et mul olid enamus teste kõik õiged ehk nulli veaga. Teooria olen endale selgeks teinud nüüd küll. Kõik lapse uneajad ja õhtul ka olen viimastel päevadel Liikluslabis veetnud. Tegin kolm proovieksamit järjest, kõik nulli veaga, ja mõtlesin, et mis ma ikka venitan, teen kohe kooli teooria siis järgi. Ja, noh, seal olid pea kõik samad küsimused, mida just mitu päeva läbi olin teinud, ja ma teadsin kõike insta. Üks viga vaid 50st küsimusest tuli, juhhei!

Siis saatis kool andmed Transpordiametisse ja nüüd saan sinna ka teooriat tegema minna, pean vaid sobiva aja leidma. Vaatasin, et kõik ajad on päeva keskel ja midagi pole R-L, aga eks midagi ikka mehega koos leiame. Tahaks võimalikult ruttu ära teha, seni kuni õhin on sees ja teadmised maksimaalselt värsked. Ootama küll pole mõtet jääda. Tuleb kasutada seda hoogu. Eriti kuna teooriaeksam ei kehti vaid kuu, vaid kooli oma on vist aegumatu ja Transpordiameti oma kehtib terve aasta, nii et on aega peale seda sõitu õppida küll ja veel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar