reede, 3. veebruar 2023

Tallinna õudseim spordiklubi

Saan täna oma vanasse spordiklubisse tagasi minna, Postimaja Myfitnessi. See on ikka hea klubi: ruumikas, ilus, puhas, vaadetega alla kesklinnale. Pluss seal avati äsja uuesti ka pesuruumi saun.

Kui saunad paar kuud tagasi kinni pandi, kusjuures kuupileti hind hoopis tõusis euro, siis see oli natuke pettumus. Mitte et ma seal väga kaua rasedana istuda tahtnuks, aga natuke ikka peale trenni. Uurisin siis teisi Myfitnesse ja selgus, et Rävala omas on täpselt sama kuupilet, aga seal on olemas ka spa-osa, mida saab vabalt kasutada. Vahetasin oma paketi sinna ümber ja läksin rõõmsalt kohale, mõeldes, et olen eriti kaval.

Selgus, et sama mõtte peale olid tulnud umbes kõik. Et vot see on klubi, kus käia, kuna seal on spaosa. See klubi on raskelt ülerahvastatud ja alaventileeritud. Ausalt, sinna sisse astudes hakkab õudne, sest õhk on nii raske. See on isegi ohtlik, sest niimoodi võib küll mis tahes viirushaigus levima hakata.

Vaade oli sealt akendest samuti poole kehvem ja et üldse vaatega kõnnilindile saada, pidi vedama. Osade lintide ees teisel pool akent on hoopis suur reklaamtahvel, mis vaadet varjab. Seal on vaid 10 kõnnilinti, mis selgelt ei kata ära selle klubi vajadust. Lisaks on osad neist kogu aeg "blokeeritud". Ma ei tea, mis see tähendab, aga masin ei tööta parajasti ja ees on kiri "seade blokeeritud". Et kui 10 linti on, saab igal ajahetkel kasutada umbes kuut. Sellega oli päris kehvasti, sest reaalselt inimesed ei mahu sinna ära. 

Ükskord oligi, et endal keset trenni lihtsalt masin lõpetas töö ja blokeerus. Pahaselt läksin siis minema, tahtes adminnilt selle kohta pärida, aga seal on kogu aeg adminnidel keegi juba ees ja ma oodata ei viitsinud. 

Tuli ka ette, et ma ei saanudki oma 20 minti ellipsil teha, sest ühtegi vaba ellipsit polnud. Pole ka imestada, 4 tükki selle inimhulga peale taas ei kata vajadust ära. Ja masinad on väga tihedalt üksteise kõrvale kokku lükatud, nii et nende vahelt liikuda on veidi hirmus, kardad mõnelt aerutajalt tou saada. Lisaks personaalse ruumi puudumisele.

Reaalselt pole mul selle klubi kohta mitte ühtegi head sõna öelda, see on õudne. Lisaks kõigele väga must ja räpane. Pidin šoki saama esimest korda pesuruumis. See haises ja oli tõsiselt umbne. Mul oli vastik seal käia ning lõpetasin ära oma tava juuksepesu trennipäevale ajastada, sest ma lihtsalt ei tahtnud seal pesuruumis rohkem aega veeta kui kaks minutit üleloputamiseks. Lisaks olid osade duššide veejoad keeratud väga väikeseks, ilmselt kokkuhoiuks. Näed, kui suur dušipea on, aga vett tuleb ainult sisemisest 5 reast. Juukseid sellise veesurvega pesta ei saanudki, nad jäid pusasse, asi, mida mul kodus või teises spordiklubis kunagi ei juhtunud.

Jõudsin sinna jaanuarikuu jooksul 9-10 korda ja koristajat õnnestus näha vist ühel korral. Postimajas näeb iga jumala kord, nad kogu aeg asjatavad seal. 

Ausalt, lihtsalt õudne klubi. Mul oli iga kord nii halb emotsioon sinna ronida, aga kuu aega ikka käisin, sest kuu aega liikumist vahele jätta oleks mulle endale halb. Nüüd ootan rõõmuga oma endisesse puhtasse klubisse naasmist!

Selgus, et spaosast ma isegi polnud üldse huvitatud. Umbes siis läksid veenilaiendid eriti nähtavaks ja ma ei tahtnud enam kuhugi bikiinide väel ronida. Ma käisin seal üks kord saunas ja kõik, rohkem polnud isegi huvi.

Postimaja pisikeses privaatses ainult naiste pesuruumi saunas istuks ikkagi hea meelega :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar