neljapäev, 9. veebruar 2023

Ka katkine kell on kaks korda päevas õige

Kaur ütleb kogu aeg sellist väljendit nagu koogi-koogi. Miskipärast talle need silbid meeldivad, ilma et keegi oleks kunagi talle kookidest midagi rääkinud. Pühapäeval hakkas issi just pannkooke küpsetama, kui Kaur pliidi juurde laekus, issil pükstest kinni haaras ja nõudis: "Koogi-koogi!" Kordki läks täppi ka.

"Eks katkine kell on ka kaks korda päevas õige," nõustus mees. Kaur sai istuda söögitooli, jälgida issi tegutsemist ja mugida kõige värskemat pannkooki.

*

Täna peale sõidutundi lähen otse Kumusse. Seal on üks interaktiivne näitus, mis mulle eelmine kord väga meeldis, kuid mida saime liiga vähe uudistada, sest Kumu läks enne kinni. Nüüd aga saan seda Helenile ka näidata ja ühtlasi teda veel viimast korda näha, sest paari päeva pärast kolib ta Hispaaniasse. 

Eile käisin juuksuris. Hea oli kaks tundi seal ajakirju lugeda, piimaga musta teed juua ja lihtsalt mõnuleda. Pärast läksin veel trenni ka, sest teistel päevadel sel nädalal vist pole väga aega. Nii hea trenn oli, kuulasin kerglase sisuga vloge ja muudkui kõndisin mööda kallet ning higistasin. Pärast oli kodus ka veel nii palju energiat. 

Mees tuli minu sisse astudes uut soengut takseerima ja väitis, et väga kena on. Lasin triibutada, otsi lõigata ja föönisoengu teha nagu alati. "Kas sa teeskled, et näed mingit erinevust?" küsisin mehelt naerdes, sest ta reaalselt kunagi ei saa tegelikult vahest aru. Ma ei süüdista teda, mehed on teistmoodi üles ehitatud :D Mees väitis, et seekord saab aru. Seekord tuli tõesti kuidagi kena välja, tavaliselt ma pean nädala vms ootama, kuni tukk on kenamas pikkuses.

Juuksur ütles, et juuksed on kenasti pikkust visanud ja otsad ka päris terved, nii et sai jälle minimaalselt võtta. Jei! Minu juuksed on vist läinud tervemaks, sellest saadik, kui hakkasin juuri triibutamas käima, sest sellega seoses käin iga kahe kuu tagant üle tegemas ja otsi lõikamas, mis on juustele hea. Samuti kasutan nüüd korralikult palsamit, juuksemaske ning igapäevaselt juukseõli. On vahet tunda küll.

Ootan juba nädalavahetust, mil viime Kauri jälle mu ema juurde ja ise läheme ööseks Tartusse hotelli. Saame ühtlasi tulevat valentinipäeva tähistada ning kindlasti saan ma kusagil sõitu ka harjutada, mis on ilma lapseta palju kergem. Ta hakkab reaalselt iga kord vigisema, kui me mehega kohad vahetame ja mina juhiistmele istun. See on isegi naljakas, ta teeb seda iga kord! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar