laupäev, 14. jaanuar 2017

Andekas reklaam vs mitteandekas reklaam

Jalutasin ükspäev koju ja nägin bussipeatuses hullult head reklaami, Mesikäpa kommide oma:

Lausa nii hea, et peatusin ja tegin klõpsu

Minu meelest oli neil samast sarjast veel sarnane reklaam, mis ütles: "Parem komm peos kui komm poes!"
Pole midagi öelda, andekas.

Samas teisest küljest on raske midagi öelda uue Eesti märgi kohta. See on lihtsalt ajuvaba. Ma ei hakka isegi uurima, kui palju selle väljanuputamine maksma läks, sest ma ei taha end närvi ajada.
Ei saa vist olla selgemat näidet ülemõtlemisest kui see, millega lõpuks välja tuldi.

Ma panen parem üles paar totut Pääri-pilti. Üks on Päärist, kui ta läheb kuduva ema sülle kiibitsema ja lõnga närima ning näeb kogu selle värvigamma juures nii armsake välja:


Ja teine on Päärist, kui tema tahab magada ja mina tahan mängida. Ta võib selle uhke poemänguasjaga küll poseerida, aga igatahes ei kavatse ta sellega mängida.
 

Lõpuks jooksis ta end segaseks hoopis tavalise nööri peale, millele ma mingi pakendi küljest saadud plastjulla külge sidusin. He's a man of simple tastes...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar