kolmapäev, 19. veebruar 2014

Popkultuuri hävitav mõju

Laulan endamisi: "I'll be everywhere, everybody know me...", kui host-ema mööda läheb ja kaasa lööb: "Super super fresh..."
"Kas sa tead seda laulu?" küsin väga üllatunult, ja tema veel üllatunumalt vastu: "See on ju will.i.am. Koos Mileyga!"

Päevad on olnud üks suur monopolimäng. Annie tahab kogu aeg seda mängida, ja ikka kaks mängu korraga, sest kui ta kaotab, tahab revanši, kui võidab, tahab oma võitu korrata. Eilne teine mäng kestis konkreetselt tunde. Tunde! Vahepeal tegime söögipausi ja siis lasime edasi, ainult meie kahekesi, sest Andre mängis elutoas GTA'd. Me olime kumbki liiga rikkad ja mitte keegi ei kaotanud ja kõik kohad olid hotelle täis. Lõpuks ma taipasin, et see mäng tõsiselt ei lõppegi kunagi, ja tegin uue reegli, et GO'st läbi minnes ei saa keegi raha ja pangale raha makstes ei panda seda keskele, vaid panka tagasi, et keegi ometi pankrotti läheks. Vahepeal tuli host-ema töölt, sõi, elas meile kaasa ja jõudis juba väsida ja üles minna. 
Mina julgustavalt: "Näed, jälle said sa raha. Tubli töö!"
Annie vaatas mind, kulm üles tõstetud.
Mina: "Okei, nali. Sa kaotad, ja kaotad haledalt."
Annie oli silmnähtavalt kergendunud: "See on see Anna, keda ma tean ja armastan."
Lõpuks, pärast pikka ja verist võitlust, sai see mäng läbi, ja kell oli kaheksa läbi. Me olime alustanud kolme paiku.


Siis hakkasime kuulama, kuidas Andre oma mängu mängib, kõrvaklapid peas, ja oma sõprade peale karjub.
"Kasi autosse, Will! Will, ma tulen sulle järgi! Kieran, püsi paigal!"
"Andre tunneb will.i.am'i??" küsis Annie, ja siis me hakkasime lihtsalt iga kord naerma, kui ta midagi ütles.
"Mida sa teeeeeeeed, Will?"
("Tal ei ole mitte mingisugust austust kuulsuste vastu," vangutasin mina pead.)
"Tubli töö, Will!"
("Tahab tõenäoliselt will.i.am'i kaudu oma demo avaldada lasta," itsitas Annie.)
"Will, get the weed! Get the weed!"
Selle koha peal purskasime me hüsteeriliselt naerma ning host-ema vaatas meid pead vangutades ja pomises midagi endamisi.
Ja eile, kui käisime kinos "Frozen'it" vaatamas, oli seal stseen, kus printsess hommikul ärkab.
"Wake up in the morning, feeling like P.Diddy," ütles Annie mitte just väga vaikselt ja itsitas pööraselt. Mida ma teinud olen??

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar