reede, 14. veebruar 2014

Eile tegi Annie hommikusöögilauas stseeni, mida vanade aegade stiilis, kus ta nuttis ja röökis. Vend, kes teda õrritas ja provotseeris, pääses puhta nahaga ning talle ei tehtud midagi, aga tüdrukule pandi peale keeld minna rattaga sõitma või üleüldse midagi mängida - Monopoli, Scrabble'it või piljardit... Ma ei saanud sellest karistusest hästi aru, sest mis mõttes on parem, kui me lihtsalt igavleme? Ja telekat võis ta vaadata "limiteeritud aja". Miks on parem, kui ta telekat vaatab, mitte piljardit mängib? Mine võta kinni... Igatahes polnud meil absoluutselt muud teha kui hakata juttu välja mõtlema. Annie dikteeris mulle ja mina kirjutasin.
 
 






Meisterdasime Andrele sünnipäevaks. Sellest alates olen ma kogu elamisest kõige võimatumatest kohtadest litreid leidnud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar