reede, 7. veebruar 2014

Everybody's looking forward to the weekend, weekend

Annie puhul pole väga peale kooli sõpradega mängimist. Selleks peaks playdate'i kokku leppima ja muud jama. Tal on küll telefon, aga sellega ei helistata kunagi. Nüüd on lastel ju sedavõrd mõnus võimalus kui skaipida! Mõlemad oma ema skaibikontode kaudu, sest päris enda oma neil veel pole.
Annie parim sõbranna elab paarsada meetrit eemal, aga sel nädalal on nad absoluutselt igal õhtul skaipinud, keskmiselt poolteist tundi korraga... või kuni mina sööma kutsun.
Õhtul tuli host-ema suure tuhinaga uksest sisse, karjus, et on näljane, ja et tal on vaja suurte inimeste aega, et Annaga juttu puhuda ja filmi vaadata, seega kõik lapsed minema! Annie suunas iPadi kaamera tema poole ja edastas kõike oma sõbrannale, enne kui ma jõudsin hoiatada, et "sind kantakse praegu üle."
Õnneks ei jõudnud ta veel oma tööpäevast rääkima hakata, sest see oleks teise pere lastele šoki tekitanud. Ta vandus nagu voorimees! "That condescending c**t!" sajatas ta köögis oma taldrikule kartuleid ja kotlette kühveldades (näljaks pole mingit põhjust, kui sul olen majas mina!).
Võtsime väikese rummikoka ja kupatasime tüdruku üles skaipima ning vaatasime ise filmi "About time". See oli hea... ja kummaline. Ja loogikavigu täis. Aga oleks võimatu teha ajas rändamisest filmi, mis ei sisaldaks sada kümmet loogikaviga, sest et kogu see teema lihtsalt pole loogiline.

Siis küsis ema minult, kas ma kooki tahan. Me läksime kööki, ja kolme sekundiga olin plika köögileti ääres oma toolil ning küsis: "Kas keegi mainis kooki?" See on lihtsalt hämmastav.
Alles kell üheksa toodi Andre jalgpallist koju, ning vaatamata hilisele kellaajale oli ta rõõmsas tujus (kuigi lõdises üleni, sest jalkat mängitakse teadagi lühikestes pükstes. Isegi veebruaris). Mina istusin seal teki sisse mähitult ja mõtlesin, et tüübil oli pikem päev kui ükskõik kellel meist ja ta on ikka rõõmus! Sellepärast, et ta oma jalgpalli nii armastab. Kui ta kunagi kuulsaks saab, siis ma saadan neile oma aadressiga ümbriku, et nad mulle autogrammi vastu saadaks, ja mina saaks selle eBays maha ärida. Või oleks targem autogramm kohe ära võtta?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar