esmaspäev, 10. juuni 2013


Kuna kõik, kellele mainisin, et Victoria ja Alberti muuseum on hirmigav, mulle vastasid, et see on hoopis vaimustav, otsustasin sellele uue võimaluse anda. Teisel korral meeldis rohkem. Ma sattusin nimelt teisele korrusele, kuhu varem polnud märganud minna...hehe. Seal said lapsed igasugu vanaaja asju teha nagu paelu punuda ja arvutis kujundada, milline vapp neil oleks, kui nad mingid vanaaja tähtsad ninad oleksid...kes muu seal siis ikka õhinal kujundas kui mina, ikka mina. Päris lapsed pidid ootama.

Thank you for visiting the Victoria & Albert Museum on 30/05/2013. Attached is the coat of arms that you designed during your visit to the British Galleries.


Midagi kergelt eesti värvides tekkis.
Lastele õpetasin ka eesti lipu värve. Nüüd õhtul küsisin B käest üle, mis need olid. Ta mõtles natuke ja musta juures jäi toppama, aga lõpuks sai siiski eksamilt läbi. Jee! Ja küll nad on vahvad, kui kõik koos "kustutavad vigu, sest aeg ei oota".

Lennupiletid sain kätte! Seitsmendal on Eesti poole tulek, hoidke alt! Ma ei saaks rõõmsam olla, aga samas juba tean, kui väga ma Inglismaale, eriti Londonisse tagasi hakkan igatsema. Nii palju elu on siin, et sellega ei saa miskit võrrelda. 
Kaks kurjakuulutavat pakki panin ka teie poole teele. Kui mina oleks teie, siis ma neid ei avaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar