esmaspäev, 17. juuni 2013

Hamley's


Käisin maailma suurimas mänguasjapoes Hamley's...is. Olen sinna varemgi korra sattunud, aga seekord tutvusin põhjalikumalt. Seal on inimesed, kelle ainsaks tööks on automaatse mullitajaga mulle puhuda (millegipärast kahtlustan, et see kaotab oma võlu kiiresti) ja muidu rõõmus välja näha. Korruseid on meeletult ja mänguasju muidugi ka ning kuigi see kõik on enamasti plastist ja mõttetu, on ikkagi omamoodi kaasahaarav. Poe ees seisis tinasõduriks riietatud mees ja karjus, ei, möirgas iga kord, kui nägi kedagi poe kilekotiga väljuvat: "Milline suurepärane investeering!"
Williami ja Kate'i elusuuruses lego-kujusid nägin. Ja isegi Furbysid tehakse ikka veel! Ning nad on ikka veel liiga kallid. 
Kõige armsamad mänguasjad, mis leidsin:


How cute are we??

Dinosaurused on meie poiste seas ka tähtsaks teemaks

Mina olen lihtsalt suvaline pilt, tahtsin ka blogisse...

Muidu olin terve nädalavahetuse suhteliselt tujutu. Pere sõitis vanaema juurde külla; et mina aga end üksikuna ei tunneks, peatusid siin paar päeva R-i õde oma perega. Nägin lõpuks nende kolmekuuse pisipoisi (kes on siis minu omade nõbu) ka ära. Eriti palju ta ei nutnudki ja oli üldse jube armas. Suuurte siniste silmadega (nagu arvatavasti kõik beebid tegelikud).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar