kolmapäev, 7. detsember 2022

Ilusad hetked

Ärkasime kõik nagu Disney printsessid: välja puhanud, energilised ja rõõmsad, hea veel et ringi tantsima ja laulma ei hakanud. Oli esimene öö, mil Kaur, saamata süüa, magas täitsa omas voodis öö läbi ja magas hästi. Ta ärkas kolm-neli korda ja kumbki meist käis kordamööda talle veelonksu andmas ja lutti tagasi panemas, mille peale ta magas edasi. Polnud isegi vaja teda kordagi voodist välja tõsta ega kussutada.

Öise söömise ära jätmine on selles vanuses lapse jaoks kindlasti õige asi ning tasub juba paari ööga ära! Lapsel endal on ka hea ja mõnus öö läbi lihtsalt magada, ilma et peaks piimajoomisele mõtlema.

Meil ka oli ikka märgatav unekvaliteedi tõus vaid kahekesi oma voodis. Niiii mõnus oli laiutada. Ma olin hommikul värske nagu kevadine kannike. Kauri esimese rõõmsa kääksatuse peale tõusin ja võtsin rõõmsa poisi potile, samal ajal kui mees läks hommikusööki valmistama. Ja õues sadas ilusat lopsakat lund, kõik näeb praegu välja nagu jõulufilmis. (Eriti mõnus, kui sul pole parajasti kohustust hommikul end riidesse toppida ja tänavale minna, et tööle jõuda. Mina vaid lipsasin korraks välja postkastist oma Ekspressi tooma ning nautisin ilusat tuisku, nagu ikka võiks nautida inimene, kes saab kohe tagasi tuppa sooja minna.)

Ja veel põnevaid uudiseid: ma läksin autokooli! Tegin esimese makse ära ja sain sisse e-õppekeskkonda, kust eile siis tutvustavat videot vaatasin. Ma olen päris elevil. Video jäi lõpetamata, sest läksime magama. Mees võttis mu oma kaissu ja ütles pimedas toas vaikselt: "Sa oled minu!"

"Ja sina minu," ütlesin mina. "Aitäh, et sa oled minu."

Mehe silmad särasid pimeduses ja natuke aega lihtsalt lesisime ja vaatasime üksteist. 

"Millest sa mõtled?" sosistas ta.

"Ma olen õnnelik."

Ja ma olin tõepoolest just mõelnud, kui õnnelik ma olen ja kui palju mulle on antud. Kõhubeebi tegi kõhus bum-bum-bum, voodis magas terve ja ilus laps rahulikku und, olin just alustanud autokooli ning lesisin oma elu armastuse kaisus. Millise kerguse ja sügava rahuloluga see täidab, tunda, et oled nii armastatud, ja samas, et sul on keegi, kes sinu armastuse vastu võtab, seda tahab ja vajab. Ma ei karda maailmas mitte midagi, kui mul on kodus selline tagala.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar