neljapäev, 22. detsember 2022

Esimesed joonistused




Mees tõi oma teismelise poja asjade seast kustutatava tahvli koos markeritega ning posu väikesi autosid Kauri jaoks. Taolist tahvlit olin ma talle juba mõelnud hankida ka. Paar nädalat tagasi olin proovinud Kaurile paberile markeritega joonistamist näidata, aga siis ei saanud ta asjale pihta. Nüüd on ta valmis, sest sattus uuest tahvlist kohe väga elevile!
Algul tegin paar joont ette ja siis läks lahti. Kaur naeris rõõmust ja muudkui vedas jooni. Vahepeal võttis markeri valepidi kätte, siis õpetasin, et võtku teine ots, ja vahetas ümber. Mul oli helge teda vaadata. Meie väike poiss, ja joonistab esimest korda!
Selle tegevuse juures peab olema ekstra tähelepanelik, sest murdosa sekundiga sihib marker juba lapse riideid, põrandat ja tegelustekki. Ehk see on mulle väga intensiivne tegevus ja Kaur saab seda korraga teha lühikest aega. Kui esimest korda tahvli talt ära võtsin, hakkas ta nördimusest nutma.

Eile, kui issi koju oli jõudnud, võtsin Kauri kõrval lahti tema loomapiltidega beebiraamatu karu koha pealt.
"Kaur, mis häält karu teeb?"
"Mõmm," ütles Kaur kuulekalt, mina särasin nagu jõuluküünal. Meie laps oskab mõmm öelda!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar