teisipäev, 27. september 2016

Kesköine arbuusipidu

Istun siin öösel ja mul pole und, sest magasin suurema osa päevast maha. Õnneks on mul seltsiks terve lopsakas arbuusipoolik ja need iludused:

 
Tegin endale lõpuks Keskraamatukokku kasutaja ja tegin kohe natuke retrot, võttes sealt hunniku CD-sid. Mm, need on mõnusad. Fall Out Boyl on näiteks kõigi nende hullude lugude kõrval selline ilus ja mõtlik lugu:
 
 
Ja Garbage'i "Only happy when it rains" jääb vist alati minu elu motoks.


Rääkisin enne emaga telefonis ja ta ütles, et soovib teha endale mütsi, mis talle sobiks.
"Ilmselt saad sa uurida mõnest kudumisajakirjast," ütlesin ma mõtlikult, "või trükkida guuglisse: "mütsid loomadele". Võib-olla sealt saad ideid."
"Nojaa, aga sul juba ju on müts. Mis sa mitmega teed?" küsis ta vastu, ilma et oleks hetkegi mõelnud. Mul läks paar hetke aega, enne kui aru sain, et mulle oli ära pandud. Mitte mingit austust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar