teisipäev, 20. september 2016

*

Leidsin Paavli kaltsukast endale umbes-täpselt selle, mida vaja - jalanõud tööle. Need olid lihtsalt ülinunnud. Ja ülimugavad on ka.


Ja tegin endale spapäeva, mille käigus maskitasin kõike, mida sai maskitada, ning lakkisin kõike, mida sai lakkida. Mõnus oli. Muuseas kui poes endale näomaski valisin, rääkisin parajasti telefonis Tiinaga, kes ütles: "Osta endale jah midagi mõnusat."
"Tänks, Tiina," läksin kohe põlema. "Nii et mul on uut nägu vaja? No fain, nüüd ma siis vähemalt tean, mis sa must arvad."
Tiina oli kohe siiralt ehmunud, aga M, kellele ma sellest hiljem rääkisin, naeris tükk aega. Mis tuletabki mulle meelde: kui tööle jõuan, pean talle ütlema, et ta trash on. 
 
Lõikasin spapäeva käigus ka yololt oma juukseid, sest et need olid juba liiga pikaks kasvanud. Võtsin päris suure lahmaka maha (kummatigi mitte mõlemalt poolt sama suure:D), siis vaatasin ennast natuke aega peeglist ja hakkasin naerma: "That hair though!" 
Yolo.
 
 Aga nüüd ma pean tõesti lippama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar