neljapäev, 30. juuni 2016

Ujumispäevikud

Haha, ma kuulan praegu Sky Plusi hommikuprogrammi viimseid minuteid, kus Rain Kelk Birgit Sarrapist räägib ning teda familiaarselt Birksiks nimetab. Millegipärast nimetan mina ka teda alati nii. Ta mõjub kuidagi nii koduselt, et see tuleb automaatselt.

Marili läks eile ära, aga kuni ta siin oli, oli meil väga tore. Käisime mitu korda ujumas. Kaks korda õhtul kell kümme, ja siis oli väga külm. Kõik ümberringi ka imestasid. Ükskord küsis üks mees meilt tänaval vene keeles, kas me käisime ujumas, ja kuidas vesi oli (üldse, üheksakümmend protsenti ajast, kui keegi minuga tänaval või bussis rääkima hakkab, on see vene keeles), ja teine kord küsis üks mees rannapingi pealt, kuidas siis vesi oli.
"Külm," ütlesin ma insta, ja värisesin üle kogu kere.
"Ometi üks aus vastus," ütles mees ja naeris. "Kõik teised on öelnud, et niii hea ja nii soe, ise lõdisevad üleni."
Kõik teised on valetanud. Neliteist kraadi ei saa objektiivselt kuidagi soe olla.

Eile igatahes õnnestus meil lausa päeval randa minna, ja seekord oli vesi seitseteist kraadi ning kollane lipp üleval tavalise punase asemel. Oli ikka teine asi küll. Me kõndisime ilusti sügavasse välja ja sulistasime seal tükk aega. Väga mõnus oli. Liiva peal viskasin pikali ja lugesin oma äsja Maximast ostetud Ekspressi, samal ajal kui Marili oma äsja ostetud päikeseprillid ette pani ja šeff välja nägi.

Vaatasime ka iga võimalikku ja võimatut jalkamängu. Kahjuks olin ma Hispaania-Itaalia mängu ajal tööl. Olin plaaninud ignoreerida kõiki uudistelehti ja koju jõudes kohe ERR-ist mängu käima panna ja järele vaadata. Kahjuks otsustas mu töökaaslane pidevalt seisu tšekata ja mind kiusata.
"Ooh, sul vedas praegu," ütles ta suvalistel hetkedel. "Itaalia oleks peaaegu värava löönud."
või
"Ramos sai just kollase!"
"Ma ei usu sind," ütlesin kohe. "Ramos on selles mängus eriti ettevaatlik, sest tal on juba kollane kaart all."
"Igatahes Ramos kaotab selle mängu," noris ta edasi. "Mul on kohe selline tunne."
"Ei ole lihtsalt võimalik," ütlesin mina. "Kuidas Itaalia saaks võita? On kindlasti raske väljaku peal kurssi hoida ja õiges suunas joosta, kui sul on pidevalt pitsalõik käes. Ja väravavahil on kogu aeg pastakauss ees."

Igatahes suutis ta mulle reeta, et Itaalia ühe värava neile lõi. Edasi läks meil kiireks ja lõpuskoori ma teada ei saanud, aga peab ütlema, et kurjakuulutav tunne oli küll juba selle üks-nulli pärast. Koju jõudes küsisin Marililt skoori. Juba tema häälest oli aru saada, et midagi head sealt oodata pole.
Megakurb, et Hispaania välja langes. Nüüd olen Saksamaa poolt. Kaotatud mängu ma ka järele ei viitsinud vaadata, vaid tšekkasime hoopis Inglismaa-Islandi mängu, mis oli tõesti võimas. Island paneb niimoodi yolot, et ise ka ei usu. Vägev.
Ja Inglismaa peatreeneril oli peale kaotust nii mark, et ta pani kohe ameti maha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar