teisipäev, 21. juuni 2016

Kes on süüdi??

Vaatan siin teisipäeva õhtul oma mõnusas puhtas kodus jalgpalli. Hispaania-Horvaatia. Hispaania juhtis kenasti terve esimese poolaja, aga otse enne poolaja lõppu lasi Horvaatial endale värava lüüa. 
Muidugi hakkasid kõik kohe süüdlast otsima.

 
Nimelt minu lemmik on Ramos ja Liisu oma Iniesta :D
Mul mingi parakas ka, et kommentaatorid kogu aeg teevad minu lemmikutele liiga. Minu meelest ei saa Ramos kunagi nii palju kiidusõnu, nagu ta vääriks. Ja enne vaatasin koristamise ja juukselõikamise kõrvalt poole silmaga Saksamaa mängu Põhja-Iirimaaga, kus jälle Özili kallal noriti. Võib-olla Ramose teemat kujutan ma ette, aga Özilile tehakse kommentaatorite poolt alati liiga. 
Ühes mängus, kus Saksamaa kaks väravat lõi, andis Özil mõlemad väravale viinud söödud, ja ikka oli midagi kobiseda, et Özil polnud piisavalt tasemel. Ma mõtlen nagu, mida te veel tahate?
 
Ja selles mängus hakkas üks kommentaator rääkima, kuidas statistikat vaadates on Özili söödud ülitäpselt antud, ja teine ütles kohe vastu, et statistika võiks ka seda kindlaks teha, kui paljud need söödud on antud "õiges suunas", st vastaste värava poole, mitte tagasi. Ja mul oli nagu et jeeeesus küll. Nüüd mängib ta veel valele poole sinu jaoks või?
Andke andeks, olen oma lemmiku suhtes ülikaitsev :D
 
Ilmselt on parem, kui ma siia lõppu mingid kolm rändomit selfiet lükkan.
 


Ja head ööd!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar