teisipäev, 20. jaanuar 2015

Smuutipalavik


Sellest ajast peale, kui ema endale blenderi ostis, me aina keerame kokku smuutisid. Emale meeldib kõige rohkem ploomimahla, jäätise, banaani ja kiividega variant, mulle ilma jäätiseta ja greibimahlaga. (Ja kuna vaid mina viitsin smuutit teha, siis saan ka mina valida, mis sisse läheb!) 
Tegelikult meeldiks üldse ilma mahlata, vaid näiteks rohelise teega, sest need mahlad sisaldavad kõik parajalt suhkrut ja ma tahaks lihtsalt mingit tervislikku varianti. Ükskord sai ka seda proovitud ning täitsa okei oli. Ja tegelikult on neis kõigis ka vett, sest ma lisan palju jääd.
Pildil olevasse smuutisse panin ka koorega õuna, ja see oli imehea. Kogu aeg oli midagi närida. Aga kuivatatud ploomi näiteks ma lisada ei soovita, sest sellest jäid kuidagi imelikud tükid, õõh.

2 kommentaari: