esmaspäev, 2. oktoober 2017

Muusika, mis on parem kui elu


Kuu aega tagasi avastasin bändi, mis on parem kui elu. Nad on parem, kui miski muu, mida ma kunagi kuulanud olen. Nende muusikas on nii palju elu. Nii palju just seda õiget rütmi. Ja laulja hääl on nii vaimustav.

Ma olen nende laule sada korda kuulanud. Ma avastasin nad, kui sõitsin peale ERMi külaskäiku Tartust Tallinna ja lugesin Ekspressi. Ma loen alati ka muusikaarvustusi, aga kuna mu maitse on suhteliselt mainstream, siis ma tihti ei tea seal figureerivaid bände. Seekord olid mul nagunii klapid kõrvas, niisiis otsustasin telefonis Youtube'i lahti lüüa ja tutvuda, millest konkreetses arvustuses siis räägiti. Arvustati kahte bändi, Arcade Fire (kelle uuest albumist Siim Nestor oli vaimustuses), ja Everything Everything, kelle uus album oli Siim Nestori meelest meh. Minu enda arvamus oli täpselt vastupidine - Arcade Fire oli meh, aga Everything Everything muutis mu maailma.

Mitte keegi, kellele ma olen neist rääkinud, ei ole neid isegi kuulanud. Aga see on mõistetav. Ma ise ka kunagi ei järgi mingeid sarja- ega muusikasoovitusi. Ma ei viitsi :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar