laupäev, 12. november 2016

Aeglane laupäev

Täna on juba hoopis parem päev. Peamiselt selle pärast, et ma saan tööle minna alles kella kaheteistkümneks. Pole midagi paremat kui kaua magamine. Ärgata valges ja tunda end puhanuna. Ja järelejäänud tööpäev on ka nii lühikene, kuus-seitse tundi. See läheb mööda nagu niuhti.

Ärkasin, käisin pesemas ja õlitasin end sisse ning siis mõtlesin, et võiks proovida joogat teha. End venitada. Trükkisin youtube'i yoga for beginners ja sattusin mingi blondi tütarlapse peale, kes kuskil Tai rannas algajatele joogat õpetas. Ta hääl oli nii rahustav, aga jumal küll, kui raske see oli! Mu painduvus on täpselt null. Ma kujutan ette, et ma peaks sedasama kava iga päev kuu aega järjest tegema, et hakata natukenegi niimoodi painduma nagu tema.
Ma lihtsalt ütlen, et ma ei tahaks näha - ega proovida - joogat edasijõudnutele.
No tegelikult tahaks, aga ma ei saaks sellega hakkama :D

Ja just lõpetasin mõnusa hommikusöögiga, mis koosnes kohvist, kohukesest, kiivist, müslist ja natukesest pähklisegust. Ülihea. Ning mul on bussini ikka veel tund aega, mis tähendab, et ma saan proovida neid uusi meigiasju, mis ma eile ostsin, ja midagi oma juustega teha. 

Mu uus mantel!
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar