reede, 27. mai 2016

Vaene näljane lapsuke

Nii väsinud. Ma ei tea, kuidas kaks tööpäeva mu niimoodi läbi võtavad, kui need on ometi natuke lühemad kui mu eelmises töökohas. Ja head päevad olid ka, aga läbi olen ikkagi. Magasin just hea kaksteist tundi ja leidsin lõpuks jõudu ennast üles ajada.

Ja mul reaalselt pole midagi kodus süüa. Täiesti yolo. Pidin eile õhtul töölt tulles mõlemat oma bussi päris kaua ootama ja sain koju nii hilja, et oleksin veel vaid jeeli-jeeli toidupoodi jõudnud. Aga jaks sai otsa.

Ja minu puhul, kui ma kaks päeva pole poes käinud, siis mul ongi konkreetselt kapid tühjad. Sest ma söön alati kõik ära, mis mul on:D

Nii et siit üks hommikutervitus tassi kohvi juurest, millel peal viimane, kõige imepisikesem tilk piima. Ise trollisin ennast, kui öösel ülejäänud piima viimase müsli peale valasin. 
Eineks on täpselt üks kurk. Hommikusöök missugune!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar