laupäev, 26. juuli 2014

Laupäev

Mulle tundub oma kõrgeltarenenud vaistuga, et Tiina istus just Puhja bussi peale, et mulle külla tulla. Nii imelik kui see ka ei ole: mina olen Tabikas käinud lugematuid kordi, aga tema siin ainult üks kord, ja siis sadas ka vihma ning ma ei saanud talle ringkäiku teha.
Loodame ainult, et ta bussis selle kuumaga vastu peab. Peaasi on mitte päikese poole istuda. Mina ise istun alati päikese poole. See peaks küll olema 50-50 võimalus, aga ma valin alati vale...

Ja see on lausa uskumatu, kui soe näiteks Emajões eile vesi oli! Ma tsekkasin õhtul rannailma ning nägin, et mõndades kohtades oli 26-27 kraadi! Kas see on mingi rekord? Me Liisuga veetsime enamuse aja vees ning päevitamisest suhteliselt loobusime, sest sellise palavaga on see enesetapp.

Tegin meile tervitus-jäätisekokteilid juba valmis, woooooooo :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar