pühapäev, 20. juuli 2014

Käisime Atlantises Tanel Padarit kuulamas. Klubi tuli rahvast väga täis, mis on parim asi, mis ühe klubiga üldse võib juhtuda. Pole midagi hullemat, kui tühjal põrandal tantsimine. Ma isegi kuulsin mingit naist turvamehele kurtmas, et varsti ei mahu rahvas kluppi ära ning ta peab uksed lukku panema. Siis ruttas ta ära, vaatama, kui pikk järjekord väljas on.





Pean ütlema, et ma ei hooli Tanel Padari muusikast mitte põrmugi, aga tema kui isiku vastu pole mul midagi. Ja kui ta lavale tuli, siis...hmmmmm. Esiteks, milline keha. Teiseks, hea hääl. Kolmandaks oli ta väga hea esineja, karismaatiline, tegi kogu aeg naistele silma ja vaatas võrgutava pilguga. Nüüd ma saan aru, miks kõik teda nii armastavad.

Ja nad tegid mingi täispikkuses kontserdi! Minu meelest ligi poolteist tundi, ja kamaluga lisalugusid. Võrdluseks Uku Suviste, kes tegi viis lugu ja tõmbas jeehat. 

Nii et tüüp hoidis meid kella kolmeni klubis. Seal oli megapalavus kõigi nende inimeste ja prožektorite tõttu. Tanel kogu aeg lohutas inimesi, "ma tean, et on väga palav, pidage vastu!" jne. Üks tüüp oli konkreetselt märg nagu vette kastetud, ja ega me ülejäänud palju paremad olnud. 

Nüüd on mul jalad veriseks hõõrutud, aga see oli seda väärt :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar