esmaspäev, 28. juuli 2014

Keegi LIIGUTAS teises toas!

Pean muuseas mainima, et mulle jubedalt meeldis HIMYM'i lõpp. Mulle nagunii meeldis Robin alati ning laste emast poleks saanud rohkem suva olla. Kuna ta ilmus välja alles sarja lõpus, siis ei tekkinud temaga nagunii mingit sidet - minul kui vaatajal. Seega minu meelest lahendasid nad selle hästi.

Vaatasime laupäeval Tiinaga õudukat. Kuskil oli kiidetud "The Conjouring'it" ja mõtlesime sellega proovida. Ma ikka vahel vaatan õudukaid, aga väga harva, kui üksi. Mis siis, et ma mitte midagi paranormaalset ei usu, jube hakkab ikkagi.
The Conjouring oli üpris mittejube, osati isegi naljakas. Sellegipoolest Tiina hüppas, kui ma teda ehmatasin, ja mina sain minisüdari, kui Tiina väitis, et teises toas keegi liigutas.
"Kas sa ei kuule?" küsis ta.
Ma ei kuulnud.
"Keegi nagu istuks voodi peale, hästi aeglaselt," jätkas ta õelalt.
"Ah, sae pekki, Tiina!"
"Päriselt!"

Siis hakkas ta norima, et ma ei julge tulesid kustu panna. Ma panin ühe kustu, aga teist tõepoolest ei julgenud.

Kaasa tõi Tiina päevalille, purgi aprikoosimoosi ja suvikõrvitsa - kas pole armas?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar