neljapäev, 17. juuli 2014

Ja siis tõi ta kirve

Istusime teisipäeval jälle Heleni pool. Kui Tiina läks takso peale, saatis Helen ta alla. Vaevalt oli Helen tagasi trepist üles saanud, kui Tiinalt juba sõnum tuli, et ta on kohal. Olen sellest ajast alates olnud müstifitseeritud. Mingi turbotakso? Mingid nähtamatud jõud? Relatiivsusteooria mängib mäkra?

Hommikul oli meil lausa äratus pandud, et me Pärnu hiljaks ei jääks. See on teatavasti päris pikk teekond ning ei tasu liiga hilja startida, muidu ei jõua õhtuks tagasi. Saime mingi päris normaalse autojuhi, mis oli vedamine, sest tee Tartust Pärnu on pikkkkkkkkk ja kui saad sinna üheainsa autoga ja autojuht on imelik, siis on terve tee piinlik. Igatahes meil oli üpris lõbus.

Ja millised lained meres olid! Mmmmmmmm. Ma nautisin neid täiega ja kilkasin rõõmust. Ühtlasi läks mul meelest, et olin ripsmetušši peale pannud, nii et nägin pärast välja nagu pandakaru. YOLO, eks? Kui hakkasime rannast tulema, helistas hommikune autojuht ja ütles, tal plaanid muutusid ning ta võib meid tagasi Tartu ka viia. See säästis meid hirrrrrrmus pikast kõnnist Pärnu äärde, nii et olime nõus. Ühtlasi olen ma päris kindel, et ta muutis oma plaane meelega. Mitte et ego olla, aga me oleme üpris suurepärased, Helen ja mina.




 
Mingi hetk keeras ta metsa sisse, et bensukasse minna, ja tuli sealt välja... kirvega. Päris iga kord hääletades ei juhtu, et juht metsast kirve ostab. Tegelikult sai tanklast mingeid kleepse ja kleepsude eest tööriistu. Ma ei ütle, et kartsin, aga igal juhul pugesin ma Heleni selja taha peitu. Tegelikult olime nagunii terve tee millegipärast mõrvadest ja ohtudest rääkinud ja juba ammu konsensusele jõudnud, et juhil on palju rohkem karta kui meil, sest meid on kaks. Ta ainult palus, et me tapaks ta väärikalt, sest tal oleks haua tagantki mark, kui kaks tüdrukut ta küüneviiliga maha lööks. 

Igatahes jah, kui eelmine rekord oli meil minna edasi-tagasi kokku kaheksa autoga, siis seekord tegime vastupidise rekordi: üheainsaga. Tehke järele.

Taevas on konkreetselt kummipardi kujuga pilv.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar