teisipäev, 8. juuli 2014

Elus, aga napilt!

Linna sõites, otse enne Riia maanteele keeramist, buss pidurdas järsult ja naised karjatasid. Ma juba mõtlesin, et oleme kellegi alla ajanud, kuid tegelikult oli kaks autot meie eest kokku põrganud. Ühel oli ikka kapott korralikult mõlkis. Teisest autost, kust paistis õhkpadi, kargas välja vihane mees ja hakkas mõlkis autos istuvat vanameest sõimama. Vaene vanamees istus seal nii õnnetult. Meie bussijuht hüppas ka välja ja ütles omakorda vanamehele paar krõbedat sõna, enne kui tal õnnestus kuidagi selle bussiga ikkagi Riia tänavale keerata.

Emajões oli vesi päris külm. Minu kõrval lõõpisid poisid, et maikuus Kauksis oli ka soojem vesi. Aga kui ära harjuda, siis oli väga karastav. Nipp on selles, et tuleb kohe sisse karata, mitte seal kalda ääres kügeleda, pool keha sees ja pool väljas.

Tüdrukutega tellisime kokteilid, mis täiesti juhuslikult üksteisega nagu valatult kokku sobisid :)

Coincidence? I think not!

Täna jõuab Helen Eesti ja mul on tunne, et väga lõbus õhtu on tulemas. Enne ühtteist aga pean ma minema Liisu juurde jalkat vaatama, sest ma lihtsalt ei saa sellest poolfinaalist ilma jääda.
Kaheksajalg ennustas küll Brasiilia võitu, aga saagigu ta ka pekki.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar