reede, 2. mai 2014

Kui eile vihma sadas, oli nii värske ja mõnus. Vahepeal tuli ränka rahet ja taevas läks üleni tumedaks ja ilusaks...

Kui tahate tõeliselt head Minu-raamatut, siis soovitan Minu Jaapanit. See oli nii hea ja lõbus ja kordagi polnud seda juttu, mida kõike eestlased jaapanlastega võrreldes valesti teevad. Üleüldse, päris tihti pani muigama ja autorile kaasa elama. Nüüd minu absoluutne lemmik sellest sarjast!

Ema küsis minult, kas ma ahvi tahan näha, ja mina, tobu, ütlesin jah. Siis ta torkas mulle peegli nina alla ja hakkas itsitama.
Ma mõtlen, klassikaline Ahti, ja jooksen kikivarvul laintesse!

3 kommentaari:

  1. Haha, see ahvi nali on Leesi oma! :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma mõtlesin, et see mingi klassikaline nali, ja ei taipa, kuidas õnge läksin :D

      Kustuta