teisipäev, 6. mai 2014

Ahv!

Tulen koju. Vaatan, naist kodus pole, tuba külm ja kõle. Mõtlen, mida teha. Hakkan kardulasi koorima...
Tegelikult ema oli kodus ja ütles: "Noh, näita ahvipildid ette."
"Ahvipildid?"
"Käisid ju dokumente välja toomas?"
Ja ise hüppas ruttu kaks sammu tahapoole.
Nüüd on mul, jah, punane pass nagu kõigil teistel. Vanasti küsisid mult lennujaama ootesabas suvalised inimesed, miks mul ikka veel sinine pass on, ja ametnikud skännisid mu passi alati viis minutit kuskilt läbi ja vaatasid mind jube kahtlustavalt.

Isegi Annie hakkas skaibis ahvidest juttu tegema.

AA

Do u know that there is a monkey in the play and there is a monkey dance I'll send u a vidio message of it

mina

you do that
are you the monkey??

AA

No I'm a seagull luckily

mina

hehe
 
Vaatasin videosõnumi ära ja hakkasin lapsukest igatsema.

mina

i miss you now!:(

AA

I miss u more

mina

i miss you awesomely most:D

AA

I miss u awesomely most +1

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar