esmaspäev, 19. mai 2014

Hiljuti kuulsin head laulu nimega "Demons" ja palusin Liisu juurde jõudes selle mängima panna. Ta ütles, see olevat Imagine Dragonsi oma. Ja "Radioactive" ka.
Mida kuradit, mõtlesin ma, sellised head laulud mingi Imagine Dragonsi poolt? Augustis ühel festivalil oli see bänd mänginud ja kõik tiinekad olid täiesti sillas ning õhkasid, et tahaks juba Imagine Dragonsit näha...tahaks näha... Ja mina, kes ma sellest bändist isegi kuulnud polnud, mõtlesin, et eriti tobe nimi, igal juhul ei lähe seda vaatama. Kindlasti mingi emomuusika. 
Ma oleks vist pidanud minema? Kurat! Otsusta veel bändi üle nime järgi.

Nüüd kohe läheb mu buss. Pakin oma raamatu ja veepudeli ja lähen Viljandisse. Nii meeletult ilus ja soe ilm on. Mmmmmmmmmmm.


2 kommentaari:

  1. Nende "It's time" on ka hea lugu :) Kuulasin ka Demons'it aasta alguses päris pikalt

    VastaKustuta