kolmapäev, 16. aprill 2014

Mul on meeldiv komme vahetevahel näuguda, kui keegi minu kõrval telefoniga räägib. Miks see komme teistes ärritust ja tapmisähvardusi esile kutsub, ma ei tea. Arvatavasti on nad kadedad, et ise nii hästi näuguda ei oska. 
Ema rääkis telefoniga ja mina tegin õige vaikselt näu, sest ei tahtnud peksa saada. Päär vaatas mulle nõutult otsa ja küsis valjusti kassikeeles: "MIDA sa ütlesid?", nii et ema vestluspartner küsis teisel pool, kas ta tirib õige kassi sabast.
Eesmärk pühendab abinõu!

Enne "Võta või jätat" küsisin emalt, palju tüüp siis tema meelest võidab. Ise pakkusin 500 ja ema pakkus 1000. Ja mängu lõpus, kui alles oli ainult kaks kohvrit, olidki nendeks 500 ja 1000. (Ema võitis ja tüüp sai 1000 euri.) Kokkusattumus? Kas tõesti? Mina igatahes panin meid juba Venemaa selgeltnägijate tuleproovi kirja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar