laupäev, 26. aprill 2014

Madisoni maakonna sillad

Käisime sadamateatris, "Madisoni maakonna sildu" vaatamas. Ehkki ma ei mäleta, millal viimati sai käidud, ja iseenesest oli mõnus kogemus, siis see etendus minu jaoks ei töötanud. Esiteks on mu meelest üldse raske teema valitud, mida teatrilaval etendada. Ema arvas just vastupidi, et sellist klassikalist lugu on raske halvaks mängida. Arvamuste paljusus :D

Peategelane Francesca oli Külliki Saldre. Minu jaoks ei töötanud. Hannes Kaljujärv müstilise rännumehena, kes pidi olema pikk ja sitke - no nii mööda kui mööda. Ta ei olnud sellesse osasse üldse sobiv. Ainsana meeldis mulle Jüri Lumiste Francesca abikaasana ja Maria Soomets nende tütrena.

Kaugel sellest, et lõpus vaikselt taskurätikusse nutta, olin ma päris rõõmus, kui see läbi sai.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar