reede, 18. aprill 2014

Mitte-nii-suur-reede

Kuna ma üks kord oma esimese host-pere juurde tagasi läksin, on mu aju nüüd segaduses ja ööst öösse näen unes, kuidas ma lähen tagasi oma teise inglise pere või hoopis prantsuse pere juurde. Inglise pere puhul olen unes mõelnud, et issand, mitte jälle need lapsed... ja prantsuse oma puhul, et tore on jälle Milat näha, aga et mul hakkab seal pisikeses jumalast hüljatud külas ikkagi igav.
Ja ärgates olen nii segaduses, et mis mõttes ma ei läinudki tagasi? Iga pere juures elatakse ikka kaks korda. Et ring saaks täis või midagi.

Eile oli mul nii igav, et sulatasin lambist külmkapi üles ja puhastasin ära. Seda kõike arvesse võttes on vist hea, et täna välja saan, lähme Liisu ja Mariliga Liisu sünnipäeva tähistama. Wohooooooooooooo! Hoia alt, Tartu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar