pühapäev, 16. oktoober 2016

Rämpspost

Juhataja, kelle kirjakast nähtavasti alati täis on, ütles ükspäev üllatunult: "Keegi ei olegi mulle ühtegi meili kirjutanud."
"Mina võin sulle kirjutada," kinnitasin ma oma lõunat süües.
Hetkeks oli vaikus, siis ütles ta sügava õudusega hääles: "Palun ära hakka mulle töömeilile lollusi saatma!"
Nagu... miks ma peaks üldse lollusi saatma? Ei kõla minu moodi.

Üldiselt mulle meeldib inimestele kirjutada küll. Väikeseid kirjakesi jätta. Ühe töökaaslase suitsupaki peale, sinna, kuhu on kirjutatud "Suitsetamine rikub tervist!", kritseldasin ma: "...ja iseloomu".
Ta tuli üles, et suitsu võtta, võttis oma suitsupaki ja vaikis hetke. "Seda sa siis olid siin üleval nii kahtlaselt vaikselt."
Nagu lapsed, kelle puhul tuleb ettevaatlikuks muutuda, kui nad vaikselt tegutsevad. Sest siis teevad nad pahandust.

M-iga on meil kirjade jätmine juba tavaks muutunud, eriti siis, kui me nii kaua tööl oleme olnud ja iga asi naljakas tundub. Näiteks jätan ma talle kapi tema koti peale kirja "What I gotta do to make you love me??"
(Mul kummitas parajasti Blue  laul "Sorry seems to be the hardest word".)
Kui ma paari tunni pärast midagi enda kapist võtma läksin, oli sinna tekkinud selline asi:


Või siis võtab M kodust kaasa õunakooki ja mandariini ja jätab need mulle lauanurgale, juures kirjake

 
Mõnikord on ta natuke õelam, võtab mu pepsitopsi, jookseb sellega üles, ning kui mina mingi aja pärast üles lähen, on sinna peale tekkinud selline ähvarduskiri:
 
:D

Reedel oli meil mingi eriti nunnu päev. Me kogu aeg kallistasime üksteist või ütlesime midagi ilusat. Ma ei tea, kuidas teistega on, aga kui mina olen väsinud, siis mulle annab kallistamine nii palju juurde ja teeb kohe erksamaks.
Või siis kogu aeg saatsime üksteist üles puhkama, sest all olemine väsitab palju rohkem.
"Sa oled täna nii suurepärane," ütles ta mulle armsasti.
"Sina oled nii kiire. Nagu välk. Kas sa seda filmi "Limitless" oled näinud? Sa oled nagu see tüüp sealt," ütlesin mina vastu.
Ning neljapäeval saatis ta mu üles ja ütles, et ma ei tohi pool tundi järjest üldse mitte midagi teha. Peale seda poolt tundi olin ma tõesti palju erksam ja tulin alla naeratades.
Toetav töökeskkond :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar