teisipäev, 15. september 2015

Üks tüng teeb ikka päeva heaks

Kui sul on Whatsapp, siis tasuks kindlasti mind lisada. Ma hakkan kõiki soovijaid ja mittesoovijaid kohemaid pommitama kildudega nagu "yolo", "swag" ja "anne-mai ruulib", või oma töökaaslaste puhul tegema pidevaid tüngasid. 

Mu viimane lemmiktüng pärineb kolmekümne esimesest augustist, kui ma ühele töökaaslasele kirjutasin, et homme hommikul kell kaheksa on Suur Terrassi Suvekoristus, kõigil kohal olla. Mõtlesin, et see kõlab piisavalt absurdselt, eriti kella kaheksase aja tõttu. Töökaaslane jäi aga kohe uskuma ja sattus kergesse hüsteeriasse, sest tal pidid esimesel septembril lapsed kooli minema ning ta oli selle päeva spetsiaalselt vabaks küsinud.
"Mis kuradi koristus?" kirjutas ta mulle vihaselt. "Mida siin jälle korraldatakse?"
Just siis läks mul tööl kiireks ja ma ei saanud mitu tundi oma telefoni lähedale. Kui paari tunni pärast lõpuks telefoni vaatasin, oli see töökaaslase sõnumitest punane. Ta oli juba valmis ülemusele ärritunud kõne tegema. Viimasel hetkel jõudsin veel talle kirjutada, et tüng, värdjas.
Teine töökaaslane saatis tünga ka teistele edasi, aga kirjutas juurde, et oma tolmuhari peab kaasas olema, ja et pükse ei tohi jalas olla, nii et oli pisut paremini aru saada, tegu on naljaga. 
Sellest jäi meile ka külge fraas "pükse ei tohi jalas olla", mida terve reisi aja üksteisele korrutasime. Samuti meeldis meile väljend "Varsti saab süüa", sest kolm korda päevas oli meil Bulgaarias söögiaeg ja neil aegadel hoidsime kullipilguga silma peal. Ja veel ütlesime kogu aeg "insta", mis on sõbranna tuletatud sõna ja tähendab "kohe", aga kõlab lahedamalt.
"Tule insta siia!" ja "Ma lähen insta praegu sööma!" ja veest välja tulles "Tahaks insta juba kuiv olla" ilmestasid tervet meie reisi. Pluss minu väljend košmaar, mida ma töö juures suvalistel aegadel pruugin ning mis kiiresti kõigil parasiitsõnaks sai.
Ning pärast valetamise mängu avastamist hakkasime üksteisele suvaliste asjade peale tähendusliku ilmega "Valetad!" karjuma.

Minu lemmikteema oli koos hotelli fuajees söögiaega oodates sõbrannale whatsappi sõnumeid saata. Kui ta oma telefoni piiksu kuulis ja whatsappi märki nägi, teadis ta insta, et see on minult. 
"Kuradi Anne-Mai," ütles ta ärritunult, saades minult sellise sõnumi:



"Vaata, kui õnnelik ta ise on," ütles sõbranna kergelt haletseva ilmega mu kontrollimatut itsitamist vaadates.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar