pühapäev, 28. detsember 2014

Pühapäev

Ma leidsin lõpuks endale vana-aastaõhtuks kleidi. Olin juba pikemat aega seda otsinud, aga alati kaltsukatest tagasi tulnud mingite magamispluuside või muu sellisega, mis on iseenesest toredad, aga märgist mööda. Kleit on lihtne, mugav ja hall.

Eile tuli Minn mulle esimest korda siia külla ja tõi kaasa käterätte, küünla, küünlajala, põlle ja hulga banaane "banaaninäole". Just seda, mida mul vaja oli, sest ma armastan küünlaid ja käterätte ning olin endale hankinud küll pajalapid, aga põlle mitte. Näed siis, kui armas.
Käisime ka minu töö juures söömas - haarasime endale viimase vaba laua. Seal on praegusel ajal tõesti kiire ja palju inimesi.
Samuti kasutasin ma võimalust endale ühest sisustuspoest natuke nõusid vaadata. Ma armastan ilusaid nõusid.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar